Veel Gestelde Vragen

- Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

U kunt betalen met behulp van IDEAL.
Wanneer u bestelling hebt geplaatst wordt u automatisch naar IDEAL doorgestuurd en kunt u de factuur betalen.  

- Kan ik een artikel terug sturen?

Als de producten niet aan uw verwachtingen voldoen, mag u ze, mits ongebruikt, binnen 7 werkdagen retourneren. Uitzondering hierbij zijn speciaal voor u gemaakte producten of speciaal voor u bestelde producten. U draagt hierbij zelf de kosten van de retourzending. Alle annuleringen dienen schriftelijk aan ikgeefborstvoeding.nl kenbaar te worden gemaakt. Dit kan via e-mail of post. U dient in uw schriftelijke annulering in ieder geval uw volledige naam en factuurnummer te vermelden. Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 14 dagen aan u terugbetaald. Let op: terugbetalen geschied op het rekeningnummer waarvan u de betaling aan ikgeefborstvoeding.nl heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen. 

- Kan ik een product zelf afhalen?

Het is mogelijk uw bestelling zelf af te halen in Burgum.
Vul bij de actiecode 'ophalen' in en we rekenen geen verzendkosten.
Zodra uw bestelling voor u klaarstaat nemen wij telefonisch of via de mail contact met u op voor een afspraak.
Afhalen is (met een gemaakte afspraak) mogelijk van maandag t/m zaterdag tussen 9.00 uur en 20.00 uur.
Let op: u kunt producten alleen afhalen wanneer uw betaling op ons rekeningnummer is overgemaakt.

- kopierechten?

Het gehele website ontwerp van www.ikgeefborstvoeding.nl / www.borstvoedingwebshop.nl is aan kopierechten verbonden. Geen van de logo's, teksten of afbeeldingen op de website of op produkten van de website, mag zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van ikgeefborstvoeding.nl worden gekopieerd, gereproduceerd, gewijzigd, gepubliceerd, verzonden of gedistribueerd.

- Wat als mijn bestelling niet aankomt?

Uw bestelling wordt in principe via brievenbuspost verzonden middels PostNL. Deze manier van verzenden is veilig, doch geschiedt op eigen risico.
Indien u bestelling wordt verzonden via de pakketdienst van PostNL en uw pakket raakt vermist, dan krijgt u kosteloos uw bestelling opnieuw opgestuurd!

- Wat zijn de levertijden?

Wij verzenden uw bestelling binnen drie werkdagen (ma t/m vr), na betaling van het factuurbedrag.  Mocht onverhoopt uw product niet op voorraad zijn, krijgt u binnen 3 dagen telefonisch of via e-mail bericht. U kunt dan alsnog besluiten kosteloos af te zien van uw bestelling. Uw betaling wordt dan zo snel mogelijk terugbetaald. Leveringen buiten Nederland worden meestal binnen 3-10 werkdagen geleverd. 

- Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten worden automatisch bepaald.
De verzendkosten in Nederland  zijn maximaal  € 4,95.
De verzendkosten naar België zijn maximaal € 8,50.